Ga naar inhoud

Toyota GT 86


Svenio_g

Aanbevolen berichten

:rolleyes: het is niet omdat jij geen twee Audi's uit mekaar kunt houden dat ik geen GT86 kan herkennen.

Heeft Audi dan verschillende modellen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken geen hol van de lanceringspolitiek van Toyota maar dan snap ik dat het ongeloofwaardig klinkt. Heb ze nochtans wel degelijk zien rijden, en vandaag zelfs een paar honderd gezien hier aan de kust. Waarschijnlijk een fata morgana als ik de reacties hier mag geloven ;)

Vraag is wanneer ik ze dan kan testrijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 1 in de BMW-training: Audi-afbreken

Stap 1 in Audi-training: BMW rijders opjagen, want die kunnen niet gassen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij heeft al in alle boekskes gestaan!

Enkel perslanceringen in 't buitenland misschien, nu moeten ze daar hier ook nog mee gaan knallen he.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft er hier iemand er al eentje besteld?

Want dit wordt toch de nieuwe rage? De Megane RS en de Coopertjes zijn inmiddels wel oververtegenwoordigd hier :-)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Stap 1 in de BMW-training: Audi-afbreken

Zou ik ook doen, als fan van een merk dat nooit turbo's op z'n M karren zou schroeven en je doet genieten met heerlijk artificiële uitlaatgeluiden in het interieur.

BMW :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net terug van Toyota en de leveringstermijn is niet veel beter dan de Subaru. Als ik er nu eentje bestel zal de levering net als de BRZ voor volgend jaar zijn waarschijnlijk :?. De prijs was wel bijna 2000 euro goedkoper bij mijn Toyota man dan de Subaru BRZ.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ben net terug van Toyota en de leveringstermijn is niet veel beter dan de Subaru. Als ik er nu eentje bestel zal de levering net als de BRZ voor volgend jaar zijn waarschijnlijk :?. De prijs was wel bijna 2000 euro goedkoper bij mijn Toyota man dan de Subaru BRZ.

De Subaru dealer waar ik ben binnengestapt had nog een kleine handvol auto's toegewezen die niet verkocht waren, levering in november zei hij.

Maar dan was het wel een kwestie van snel in te tekenen.

2 klanten wachten nog op een testrit en zouden dan al dan niet hun bestelbon tekenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die auto heeft achteraan ook banden met minstens 245mm als breedte nodig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid