Ga naar inhoud

Subaru BRZ


Phil

Aanbevolen berichten

Drivr.be vernoemde dat bedrag.

EVO spreekt ook van 25k maar dan in ponden...

Ik vrees dus dat het voor ons al sneller naar de 30k zal gaan voor de basis versie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

EVO spreekt ook van 25k maar dan in ponden...

Ik vrees dus dat het voor ons al sneller naar de 30k zal gaan voor de basis versie.

Ik wou zeggen, dat wordt al meer 370Z geld, maar die kost blijkbaar 40+ :?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betwijfel trouwens sterk dat er een turboversie gaat komen, toch zeker in 2 liter uitvoering. Misschien in de toekomst een 1.6 boxer turboblok of zo?

Nu ja, laat ons hopen van wel hé :inlove:

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betwijfel trouwens sterk dat er een turboversie gaat komen, toch zeker in 2 liter uitvoering. Misschien in de toekomst een 1.6 boxer turboblok of zo?

Nu ja, laat ons hopen van wel hé :inlove:

heb iets horen waaien van supercharger

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik betwijfel trouwens sterk dat er een turboversie gaat komen, toch zeker in 2 liter uitvoering. Misschien in de toekomst een 1.6 boxer turboblok of zo?

Nu ja, laat ons hopen van wel hé :inlove:

Das het gerucht dat de ronde doet over de toekomstige WRX/STI modellen. Ben benieuwd of ze die ontwikkeling zouden doorvoeren.

Als dat het geval zou zijn, mogen we misschien hopen op terugkeer rally... Of zelf WTCC waar die downsizing van de blokken ook ter sprake komt...

In elk geval krijgt de BRZ wel positieve feedback op de rij-eigenschappen in EVO/Topgear... Ik ben benieuwd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Leuk!

Maar uiterlijk krijg ik een beetje het gevoel dat een Z4 coupé en een 1M een scheve schaats hebben gereden.

Waarom heeft BMW 'm dan zelf niet uitgebracht?

Thumb resize.

Zo hoort het :inlove:

Ik wacht wel op de bodykit :D

Verkeerde discipline. Da's alsof Porsche gaat meedoen aan de Dakar. Oh wacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo hoort het :inlove:

Hoe het hoort: Volvo eco-coupéetje kopen met 15% staatskorting -enkele maanden later geen staatskorting meer - Volvo verkopen met winst - Subaru BRZ kopen - Na 2 jaar overlaten voor een prijsje aan een uit het juiste hout gesneden forummer

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ding wordt gi-gan-tisch gehyped...maar ik hoop dat hij ook aan de verwachtingen voldoet.

Niet overdreven veel pk, relatief licht, smalle bandjes,... Terug naar het betaalbare sportwagenrecept van 20 jaar terug, hopelijk volgen de andere constructeurs ook nog.:up:

Verkeerde discipline. Da's alsof Porsche gaat meedoen aan de Dakar. Oh wacht.

Niet bekend met het GT300 en GT500 kampioenschap neem ik aan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik weet niet of Subaru een geschiedenis heeft in die raceklasse maar ik vind dat Subaru in de eerste plaats moet zien dat ze een auto in het WRC kunnen inzetten en dan pas mogen kijken naar andere disciplines. Maar dat ben ik dan alleen waarschijnlijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, ik weet niet of Subaru een geschiedenis heeft in die raceklasse maar ik vind dat Subaru in de eerste plaats moet zien dat ze een auto in het WRC kunnen inzetten en dan pas mogen kijken naar andere disciplines. Maar dat ben ik dan alleen waarschijnlijk.

Er komt hopelijk snel terug een achterwielaangedreven GT-klasse in de rallysport (die is er al in sommige nationale kampioenschappen) en dan past deze perfect in het plaatje.

.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hoe het hoort: Volvo eco-coupéetje kopen met 15% staatskorting -enkele maanden later geen staatskorting meer - Volvo verkopen met winst - Subaru BRZ kopen - Na 2 jaar overlaten voor een prijsje aan een uit het juiste hout gesneden forummer

Steve zit tegen dan aan zijn derde... :D

Nee, ik weet niet of Subaru een geschiedenis heeft in die raceklasse maar ik vind dat Subaru in de eerste plaats moet zien dat ze een auto in het WRC kunnen inzetten en dan pas mogen kijken naar andere disciplines. Maar dat ben ik dan alleen waarschijnlijk.

http://www.motorsportchannel.com/7_auto_section/cusco_racing/images/sgt_cusco_impreza_06sd_l.jpg

http://bin3aiah.net/cars/makes/s/subaru/legacy/Subaru_Legacy_B4_GT300_2009-8.jpg

Maar ik wil deze hoog op z'n poten zien in de Rally van Argentinië of Australië.

Mag ook!

aangepast door Jupke
Link naar reactie
Delen op andere sites

Waarom?

Als supergrote fan van Initial D en van de AE86 kan je toch niet anders dan voor de gt86 gaan. Wie wil een nu in godsnaam rondrijden met een Brrrrrrrrrrrrzzzzzzz :lol:

:D

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als supergrote fan van Initial D en van de AE86 kan je toch niet anders dan voor de gt86 gaan. Wie wil een nu in godsnaam rondrijden met een Brrrrrrrrrrrrzzzzzzz :lol:

:D

Misschien iemand met de naam ScoobySteve? :D

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 maanden later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
  • Nieuwe aanmaken...

Belangrijke informatie

Algemene Voorwaarden Gebruiksvoorwaarden | Privacybeleid